All-in pakket

Je bent ondernemer en wil je concentreren op de zaken waar je goed in bent? Je wilt geen omkijken meer naar bijvoorbeeld het juist voeren van de administratie, het tijdig indienen van je aangifte btw, het opmaken van de jaarcijfers en je aangifte inkomstenbelasting? Administratiekantoor Admiprofs neemt voor een vast maandbedrag al deze administratieve en belastingzaken bij jou uit handen; duidelijkheid vooraf en geen verrassingen achteraf! En die zekerheid is wat je wilt!

De inhoud van ons all-in pakket:

 

√  Voeren van jouw administratie

Je levert de facturen en bankafschriften aan, wij voeren alles in Exact Online direct op de juiste manier; wel zo efficiënt!

√  Opstellen en indienen aangifte btw

Op basis van de aangeleverde gegevens berekenen we het bedrag dat aan btw betaald moet worden. Je geeft akkoord, wij dienen de aangifte in bij de Belastingdienst.

√  Rapportage opstellen

4 x per jaar stellen wij een rapportage op met daarin kerngetallen als omzet, kosten, winst, je vorderingen en te verwachten inkomstenbelastingaanslag. Je kunt eenvoudig sturen op deze gegevens en je weet precies waar je aan toe bent en hoe het er voor staat!

√  Opstellen jaarcijfers

1 x per jaar stellen we de jaarcijfers op voor je bedrijf. Dit doen we direct in januari, zodat je snel helder inzicht hebt in het gehele boekjaar.

√  Verzorgen aangifte inkomstenbelasting

Op basis van de aangeleverde gegevens berekenen wij het bedrag dat aan inkomstenbelasting betaald moet worden. Alle manieren om de belastingen te optimaliseren worden hierin meegenomen! Tevens kijken we naar zaken als toeslagen en middeling!

√  Proactieve instelling

Wij zorgen ervoor dat alles op tijd wordt ingediend bij de belastingdienst. Indien nodig contacten wij je om te zorgen dat we alle gegevens tijdig in huis hebben.

√  Advies inwinnen

Als je vragen hebt over de administratie of belasting kun je deze het hele jaar door aan ons stellen. Dit hoort bij het all-in pakket. Dit kan per telefoon, mail of bij ons op kantoor in Bilthoven.

√  Geen opzegtermijn

Als je bij ons een all-in overeenkomst hebt, is er geen opzegtermijn waar je aan vast zit. Je kunt dus te allen tijde weg als je dit zou willen; aan ons je te overtuigen van onze dienstverlening en de uitdaging een relatie aan te gaan voor de lange termijn.

  Gratis overstapservice

Heb je al een administratiekantoor en wil je overstappen naar ons? De gratis overstapservice is gemakkelijk en voordelig voor jou als MKB-ondernemer! Het werkt heel simpel; met de contactgegevens van het vorige accountants- of administratiekantoor zorgen wij voor een snelle en juiste overdracht van het gehele dossier naar ons kantoor. Zo beschikken wij direct over al de gegevens, zonder dat je er iets voor hoeft te doen!

Ons all-in pakket is zeer uitgebreid en al mogelijk vanaf € 75,- per maand! Overweeg je te gaan ondernemen of heb je je minder dan 6 maanden geleden ingeschreven bij de KvK? Je kunt een jaar gegarandeerd rekenen op dit vaste lage tarief! De prijs van het pakket is o.a. afhankelijk van het type bedrijf, het aantal facturen, evt personeelsleden en de manier van aanleveren van gegevens.

Wil je weten wat wij exact kunnen betekenen voor je en voor welk tarief wij jouw totale administratie en belastingzaken uit handen kunnen nemen?

Neem dan nu vrijblijvend contact met ons op!